Rodoma 1–12 iš 189 rezultatai

Visi vitaminai ir mineralai

Net jei maitinatės idealiai, vistiek gali būti sunku gauti visų vitaminų ir mineralų, kuriuos rekomenduoja daktarai.

All products loaded

Kad jūsų organizmas būtų stiprus, reikia įvairių maistinių medžiagų, kurių pusiausvyra būtų tinkama. Tai užtikrins sveika mityba. Iš tiesų daugelis tyrimų rodo, kad geresnę sveikatą ir mažesnę ligų riziką užtikrina ne papildai, o maistinių medžiagų turtingas maistas. Pateikiame svarbių vitaminai ir mineralai vyrams pavyzdį.

1. Vitaminas D papildai

Kiekvieną kartą, kai jūsų raumenys juda, jie naudoja vitaminą D. Be to, šis vitaminas palaiko stiprią imuninę sistemą ir padeda organizmui įsisavinti kalcį. Geri šaltiniai: pienas ir riebi žuvis. Kai kurių rūšių dribsniai, apelsinų sultys, sojų gėrimai, jogurtas ir margarinas yra praturtinti vitaminu D.

2. Foliatai

Daug skaitome apie tai, kad moterys vartoja folio rūgštį, tačiau jos reikia ir vyrams! Jūsų organizmui reikia folatų (dar vadinamų folio rūgštimi ir folacinu), kad jis galėtų naudoti baltymus, gaminti DNR ir formuoti sveikus raudonuosius kraujo kūnelius. Šis B grupės vitaminas taip pat gali padėti išvengti nesveikų spermos pokyčių, kurie yra susiję su vaikų chromosomų anomalijomis.

3. Kalcis

Šis mineralas palaiko sveikus raumenis, nervus ir kaulus. Ypač svarbu, kad 20-mečiai vyrai gautų pakankamai kalcio, kad išsivystytų stiprūs ir tvirti kaulai.

Geri maisto šaltiniai: pienas; jogurtas; sūris; konservuota lašiša ir sardinės su minkštais, valgomais kaulais; tamsiai žalios lapinės daržovės; kalciu praturtinti dribsniai.

4. Vitaminas C

Kai kalbame kokie vitaminai ir mineralai vyrams tinka vitaminas c, čia yra labai svarbus. Prostatos padidėjimas yra dažnas vyresnio amžiaus vyrams ir sukelia šlapinimosi problemų. Vaisių ir daržovių, kuriose gausu vitamino C, valgymas siejamas su mažesne sirgimo rizika.

Geri maisto šaltiniai: žaliosios ir raudonosios paprikos, kiviai, apelsinai, greipfrutai, braškės, bulvės, pomidorai ir brokoliai.

5. Kalis

Kalis padeda kovoti su kraujospūdį didinančiu natrio poveikiu. Dėl to kalis yra pagrindinė maistinė medžiaga, padedanti išlaikyti sveikas kraujagysles ir išvengti širdies ligų senstant.

Geri maisto šaltiniai: špinatai, grybai, pomidorai, bulvės, saldžiosios bulvės, melionai, džiovintos slyvos, razinos, apelsinai, bananai, pienas, jogurtas ir tunas.

6. Vitaminas A

Be to, kad palaiko sveikas akis ir stiprina imuninę sistemą, maisto produktai, kuriuose gausu vitamino A, gali sumažinti prostatos vėžio riziką. Geri vitamino A šaltiniai: pienas, sūris, lašiša, brokoliai, morkos, žalios lapinės daržovės, moliūgai, kantalupos, mangai ir abrikosai.

7. Magnis

Daugelis vyrų, negauna pakankamai šio mineralo. Magnis ne tik palaiko sveikus raumenis, nervus ir kaulus, bet ir gali stiprinti imuninę sistemą bei užkirsti kelią širdies ligoms.

Geri šaltiniai: špinatai ir kitos žalios lapinės daržovės, neskaldyti grūdai, pupelės, riešutai ir sėklos.

8. Cinkas

Vegetarais besiverčiantiems vyrams dažnai trūksta cinko. Šis mineralas padeda gaminti baltymus visame organizme, kovoja su infekcijomis ir gydo žaizdas.

Geri maisto šaltiniai: raudona mėsa, jūros gėrybės (ypač austrės) ir paukštiena. Pupelės ir neskaldyti grūdai suteikia šiek tiek cinko, tačiau jis neįsisavinamas taip gerai kaip mėsoje esantis cinkas.