Rodoma 1–12 iš 19 rezultatų

Proteino Batonėliai

Proteino batonėliai tai daug baltymų turintis užkandžiai raumenims auginti, svoriui mažinti ir energijai didinti.

All products loaded

Ar proteino batonėliai jums naudingi?

Apie baltymų / proteino batonėlius sakoma, kad juose trūksta maistinių medžiagų arba juose yra nesveikų priedų, per daug kalorijų ir cukraus. Tačiau rinkoje yra daugybė kokybiškų baltyminių batonėlių, kuriuose baltymų yra pakankamai daug, kad organizmas būtų sotus ir pamaitintas.

Pavyzdžiui, po treniruotės užkandžiaujant užtenka 15-25 g baltymų, kad atstatytumėte pažeistus raumenis, o baltyminį batonėlį įsimesti į sporto krepšį – tai lengvas būdas per valandą pasipildyti degalais.

Geriausiuose sveikuose proteino batonėliuose rasite mažiau rafinuotų angliavandenių ir cukraus, taip pat daugiau skaidulinių medžiagų, kad ilgiau išliktumėte sotūs. Be to, skaidulinės medžiagos taip pat naudingos žarnynui, todėl stiprina imunitetą ir reguliuoja virškinimą. Be to, kalorijų kiekis gali skirtis priklausomai nuo to, ar tai valgymo pakaitalas, ar užkandžio dydžio baltyminis batonėlis, todėl sveikas baltyminis batonėlis tinka visiems poreikiams – nuo pusryčių pakeliui iki popietinio pasistiprinimo.

Vis dėlto, ar proteino batonėliai yra sveiki ir naudingi, priklauso nuo baltymų batonėlio sudedamųjų dalių ir nuo to, ką dar valgote per dieną. Štai viskas, ką reikia žinoti ieškant geriausių baltyminių batonėlių parduotuvėje.

Ar baltyminiai batonėliai yra sveiki?

Dažniausiai taip, baltyminiai batonėliai tikrai gali būti sveiki, jei jie pagaminti iš sveikų, maistingų maisto produktų, kuriuose yra geras baltymų, riebalų, sudėtinių angliavandenių (skaidulinių medžiagų) ir visų kitų būtinų vitaminų ir mineralų kiekis, o ne didesnis cukraus (ypač pridėtinio cukraus) ir sočiųjų riebalų kiekis.

Taigi, ar turėtumėte valgyti proteino batonėlius? Jei Proteino batonėlis atitinka jūsų poreikius ir aktyvumo lygį, tai puikus pasirinkimas, kurį lengva laikyti sporto krepšyje, spintelėje darbe ar automobilyje.

Be to, jų galite pirkti urmu, nes apskritai jų galiojimo laikas yra ilgas. (Pavyzdžiui, kai kuriuos proteino batonėlius reikia laikyti šaldytuve dėl juose esančių žarnynui naudingų bakterijų).

Ir nemanykite, kad baltyminiai batonėliai yra tik beprasmiško užkandžiavimo kaltininkai ir šlamštas.

Jei pagaminti iš tinkamų ingredientų, jie laikomi sveikais. Keletas dalykų, kurių reikėtų ieškoti etiketėje: avižos, vaisiai, saldikliai, neturintys įtakos cukraus kiekiui kraujyje (pavyzdžiui, stevija arba eritritolis), riešutai ir sėklos, riešutų sviestas ir išrūgos (neveganiškiems baltymams padidinti).

Taigi, atsisveikinkite su šia bloga reputacija visam laikui. Be to, dėl geriausių sveikų proteino batonėlių rūšių visai nepriaugsite svorio. Jie tiesiog įsilies į jūsų įprastą mitybą ir iš tikrųjų bus naudingi maistine prasme – jei laikotės dietos, galite net numesti svorio.

Bet kuriuo atveju tai sveikas užkandis arba maisto pakaitalas, kuris tinka visiems! Štai kodėl.

Kodėl proteino batonėliai jums naudingi ?

Proteino batonėliai yra sveiki užkandžiai, nes jie greitai aprūpina organizmą baltymais ir kitomis maistinėmis medžiagomis, kad papildytų prarastas maistines medžiagas ir numalšintų alkį. Jūsų raumenis, kaip ir mus, reikia maitinti, o jei jie gaus per mažai maisto medžiagų, pradės trauktis ir praras jėgas.

Štai kodėl raumenis sutraukia mėšlungis, jei per ilgai neapsirūpinote vandeniu arba po treniruotės, kai netekote elektrolitų ir maistinių medžiagų, todėl raumenys jaučiasi silpni ir pavargę. Proteino batonėliai patenkina poreikį ką nors suvalgyti per valandą po treniruotės, kad raumenys sustiprėtų ir atsistatytų, o baltymai ir sudėtiniai angliavandeniai yra dvi svarbiausios maistinės medžiagos, reikalingos jų veiklai.

Be treniruočių, organizmui baltymų reikia ir visą dieną, kad jis galėtų funkcionuoti, o baltymų batonėliai suteikia gerą dozę tada, kai to reikia.

Ne visada turime laiko pasigaminti patiekalą ar užkandį iš naujo, todėl turėdami po ranka baltyminius batonėlius sumažiname riziką, kad kelyje, kai kamuoja alkio priepuoliai, kils pagunda griebtis nesveiko maisto. Be to, taip išvengsite streso, kad namie reikės nuolat gaminti maistą, o tai gali būti bauginantis dalykas per ilgą darbo savaitę. Taigi ar turėtumėte valgyti baltyminius batonėlius? Taip! Tik pasirinkite tinkamus.Jei esate aktyvus žmogus arba neturite daug laiko ruošti maistą ar užkandžius, proteino batonėlis gali jus lydėti visą dieną.

Koks yra šalutinis baltymų batonėlių poveikis?

Proteino batonėliuose dažnai yra junginių, vadinamų cukraus alkoholiais, kurie turi mažiau kalorijų nei tradicinis cukrus. Cukraus alkoholiai yra susiję su šalutiniu poveikiu virškinimo traktui, įskaitant pilvo skausmą, pilvo pūtimą ir dujas.

Nevalgykite daugiau nei vieno proteino batonėlio per dieną

Valgydami daugiau nei vieną proteino batonėlį galite ne tik sumažinti savo įprasto įvairaus maisto racioną, bet ir suvartoti per daug cukraus ar cukraus alkoholio ir per daug skaidulinių medžiagų. Jau nekalbant apie tai, kad angliavandeniai gali jus pasiglemžti, o per didelis baltymų kiekis taip pat nėra geras dalykas.