Rodoma 1–12 iš 255 rezultatai

Lieknėjimas

Pripažinkime – numesti svorio yra sunku. Turite nuosekliai treniruotis, protingai maitintis ir vengti visų pagundų valgyti maistą, kurio, kaip žinote, neturėtumėte valgyti.Kiekvienas, pradedantis svorio metimo programą, turėtų žinoti du dalykus – tai bus iššūkis, bet vertas kiekvienos sekundės, kai pasieksite tikslą.Būtent dėl to, kad tai sudėtinga, tiek daug žmonių ieško naujausių ir geriausių maisto papildų, kurie palengvintų jų kelią.

All products loaded

Kokie geriausi lieknėjimo papildai?

Jei ketinate išleisti savo sunkiai uždirbtus pinigus, turite žinoti, kokie vitaminai ar lieknėjimo papildai yra geriausi, kad padėtų jums paversti savo fitneso siekius nauja realybe.

Šie lieknėjimo papildai gali būti puikus pasirinkimas, kurį reikia turėti savo pusėje. Galite pasirinkti, ar į savo spintelę įtraukti kelis, ar investuoti į juos visus.

Konjuguota linolo rūgštis (CLA)

Ne visi lieknėjimo papildai turi padėti jums sporto salėje. Kai kurie jų gali būti naudingi ir prie pietų stalo. Štai čia praverčia CLA. Norint numesti svorio, svarbiausia yra suvartoti mažiau kalorijų, nei jų išeikvojate.

Įrodyta, kad CLA teigiamai veikia apetitą, todėl gali padėti apriboti suvartojamų kalorijų skaičių. Vieno tyrimo metu 54 žmonės dalyvavo 13 savaičių trukusiame tyrime, kurio metu kai kurie žmonės vartojo 1,8 arba 3,6 g CLA per dieną. Kitiems buvo duodama placebo.Žmonės, kuriems buvo duodama CLA, pranešė, kad jie greičiau pasijuto sotūs, o alkio jausmas per visą tyrimo laikotarpį sumažėjo. CLA lieknėjimo papildai iš pat ryto gali padėti jums sėkmingai pradėti sveiką mitybą, o tai gali būti bilietas į jūsų svorio metimo tikslų pasiekimą.

Kofeinas

Kofeinas yra pirmas dalykas, kuris ateina į galvą, kai žmonės galvoja apie lieknėjimo papildus, skirtus riebalams mažinti, todėl iš karto apie tai pakalbėkime.Žmonės mėgsta vartoti kofeiną, nes pastebi padidėjusią energiją, kuri, jų manymu, padeda jiems produktyviau treniruotis, dirbti ar pagerinti nuotaiką. Tačiau ar jis iš tikrųjų gali padėti, kai kalbama apie riebalų nykimą?

Trumpas atsakymas – taip, tačiau svarbios detalės.

2021 m. atliktame tyrime buvo tiriamas kofeino poveikis maksimaliam riebalų oksidacijos greičiui  ir aerobiniam pajėgumui. Tiriamiesiems, kurie nebuvo įpratę vartoti kofeino, buvo duodama po 3 miligramus kofeino kiekvienam kūno svorio kilogramui. 220 kilogramų sveriančio vyro kūno svoris būtų 100 kilogramų, todėl jam buvo duota 300 miligramų kofeino.

Rezultatai parodė, kad kofeinas teigiamai veikė riebalų deginimą taip pat fizinio krūvio intensyvumą ir deguonies įsisavinimą, nepriklausomai nuo to, kuriuo paros metu jis buvo vartojamas.

Svarbiausia, kad tiriamieji nebuvo įpratę vartoti kofeino. Todėl jei esate įpratę kiekvieną rytą gerti kofeino arba reguliariai geriate energinį gėrimą, rezultatai gali būti kitokie.

Ar tai reiškia, kad turėtumėte dar labiau padidinti kofeino kiekį? Priešingai. Turėtumėte palaipsniui trumpam nutraukti jo vartojimą ir tik tada vėl pradėti jį vartoti.

L-karnitinas

Nors daugelis žmonių L-karnitiną vadina aminorūgštimi, iš tikrųjų tai labiau į vitaminą panaši medžiaga, kuri atlieka daugybę vaidmenų jūsų organizme.  Jis susidaro kepenyse ir inkstuose ir gaminamas iš dviejų nepakeičiamųjų aminorūgščių (lizino ir metionino). Kai kurie medikai skiria L-karnitiną kaip maisto papildą sergantiesiems širdies ligomis, diabetu, erekcijos sutrikimais ir kitais sveikatos sutrikimais. Tačiau dėl savo vaidmens riebalų apykaitoje jis geriausiai žinomas dėl savo gebėjimo padėti numesti svorio, ypač kai derinamas su sveika mityba ir fiziniais pratimais.

Išvada

Numesti svorio ir įgyti puikią formą yra sudėtinga užduotis, tačiau tai įmanoma.

Pasirinkę tinkamą treniruočių programą, tinkamą mitybos planą, sutelkę dėmesį į atsigavimą, pasitikrinkite, kad lieknėjimo papildai yra jūsų mitybos plane. Norint pasiekti maksimalų savo potencialą, labai svarbu kuo daugiau sužinoti apie tai, ką dedate į savo kūną. Šie lieknėjimo papildai gali padėti sutaupyti daug laiko ir pastangų.