Rodoma 1–12 iš 28 rezultatai

Atsistatymui po treniruotės

Atsigauti po treniruotės yra taip pat svarbu, kaip ir pati treniruotė.

All products loaded

Intensyvios treniruotės ir pratimai, kurių metu nuolat susitraukia ir  atpalaiduojami raumenys, sukelia mažyčius raumenų skaidulų plyšimus, suardančius raumenų ląsteles. Dėl to padidėja pažeisto raumens kraujotaka ir uždegimas (taip, tai gali būti naudinga atsigavimui), taip pat gali atsirasti tam tikras raumenų skausmas.

Tinkamai atsigavus šis trumpalaikis uždegimas praeina, raumenys atsistato (ir gali ataugti dar stipresni), o skausmingumas sumažėja – vadinasi, galite greičiau grįžti prie didelio pajėgumo treniruočių.

Kaip maisto papildai gali padėti atsigauti raumenims?

Maisto papildai gali padėti:

  1. Skatindami raumenų sintezę (augimą)
  2. mažindami raumenų skausmingumą
  3. didindami kraujotaką
  4. šalindami uždegimą
  5. Mažindami jaučiamą nuovargį

Papildai po sporto raumenims atsigauti

1.Šakotos grandinės aminorūgščių (BCAA) papildai

BCAA yra trys nepakeičiamos aminorūgštys: valinas, leucinas ir izoleucinas. Šios aminorūgštys yra nepakeičiamosios, nes turi būti vartojamos su maistu – organizmas jų natūraliai negamina. Aminorūgštys yra baltymų sudedamosios dalys, o BCAA papildai gali skatinti raumenų baltymų sintezę (t. y. raumenų augimą ir stiprėjimą).

BCAA papildai paprastai būna miltelių pavidalo ir maišomi su skysčiu, pavyzdžiui, vandeniu. Jau dešimtmečius tai yra sportininkų bendruomenės mėgstamas papildas.

2. Kolageno papildai

Kolagenas yra gausiausias organizme baltymas ir yra pagrindinė jungiamųjų audinių, tokių kaip sausgyslės, raiščiai ir kremzlės, sudedamoji dalis. O nepakankamas kolageno kiekis gali būti sąnarių skausmo priežastis.

Organizmas natūraliai gamina kolageną, tačiau tai taip pat yra baltymas, kurį galima papildyti maistu. Kolageno papildai paprastai parduodami miltelių pavidalu ir gali būti ženklinami kaip „kolagenas“, „hidrolizuotas kolagenas“, „kolageno hidrolizatas“ arba „kolageno peptidai“. Palyginti su kitais baltyminiais papildais, tokiais kaip išrūgos, kolagene yra daugiau aminorūgščių glicino, prolino ir hidroksiprolino – visos šios aminorūgštys būtinos kolageno sintezei organizme. Su amžiumi kolageno gamyba natūraliai mažėja, todėl organizmo aprūpinimas šiomis būtinomis statybinėmis medžiagomis gali padėti sustiprinti pažeistą kremzlės audinį.

3.Žuvų taukų papildai

Žuvų taukų papilduose yra omega-3 riebalų rūgščių EPA ir DHA. Omega-3 riebalai pasižymi priešuždegiminėmis ir širdžiai naudingomis savybėmis.

Žuvų taukų papildai gali padėti atsigauti mažinant raumenų skausmą ir gerinant fizinius rodiklius, tokius kaip judesių amplitudė. Tačiau dar nėra aišku, kokia dozė yra veiksmingiausia, kad būtų pasiekta ši nauda.